środa, 1 lipca 2015

#004 - [Pamiętasz...] - {2}


SŁOWA:
 billboardy - długość - chemia - internet - pora

~Lexie Nettle


pamiętasz poznaliśmy się przez Internet
zepsucie dwudziestego pierwszego stulecia
byłaś silna
byłaś nieustępliwa
było w tobie coś zatrważającego
szukałaś chemii w naszej relacji
lecz na próżno
odtrącałem cię ale ty wciąż w to brnęłąś
byłaś toksyczna
i gdy nadeszła pora naszego rozstania
nie opuściłaś mnie pozostałaś zatrułaś mnie
do tego stopnia 
że zaczynałem cię widzieć nawet na billboardach
że zaczynałem tracić rozum i nieomal oszalałem
ale uciekłem wyrwałem ci się
więc później już tylko mogłaś grozić
blade echo
że żyć będziesz długo
lecz czymże jest czas wobec reklamy
każdy w końcu kiedyś przeminie
każdy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Bo czymże byłaby poezja, jak nie poezją właśnie?"
~Autor Nieznany