środa, 15 lipca 2015

#006 - "Rap o sobie" - [2]


SŁOWA:
oberża - zmykaj - miecz - tonąć - przesilenie - reszta 

~MC Esiu


Tutaj przy ulicy stoi oberża
Ludzie w niej patrzą jak ich klub zwycięża
Ja siedze i czekam, aż przybędzie konsjerża
Na ścianie w pokoju wisi pawęża!
Reszta łaków mi nie dorównuje
Właśnie dlatego tak dobrze się czuję
Inni zmykają gdy ja rapuję
Niech każdy poczuje jak się rymuje!
I nawet gdy trwa przesilenie zimowe
Dla was to pewnie określenie nowe
Nawet kiedy statek na morzu tonie
Ja zniecierpliwiony do ambasady dzwonię
Bo nie ważne czy jestem w Paryżu, czy w Rzymie
Mój rap poetyczny na pewno nie zaginie
Mieczem i łukiem potraktuję każdego
Kto wyśmieje mój rap na całego!

4 komentarze:

  1. Fajny tekst, dobra robota :)

    Zapraszam http://owcewgorach.pl/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tekst rzeczywiscie czyta się niezwykle przyjemnie. Oby więcej takich na tym blogu

    OdpowiedzUsuń
  3. Obraz bardzo intrygujący, ktoś włożył w niego naprawdę ogrom pracy :)

    OdpowiedzUsuń

"Bo czymże byłaby poezja, jak nie poezją właśnie?"
~Autor Nieznany